اختلاط آب آشامیدنی درجه یک توسط استاتیک میکسر 316

PRIMIX اخیراً یکی از بزرگترین میکسرهای استاتیک کاملاً ضد زنگ در تاریخ خود را تحویل داده است. میکسر استاتیک در شرکت آب چوآ چو کانگ (CCKWW) در سنگاپور نصب شده است و قطر آن 1600 میلی متر است و روزانه 300 میلیون لیتر آب آشامیدنی را در حالت کامل مخلوط می کند.

میکسر استاتیک برای پس از کلرزنی و دوزینگ فلوراید

مدیر فنی Ferry Posthuma در PRIMIX در مورد میکسر: “میکسر استاتیک کاملاً از فولاد ضد زنگ مخصوصاً برای این کاربرد ساخته شده است. مجهز به سه انژکتور است که امکان دوز کردن پس از کلر و فلوراید آب آشامیدنی را در یک مکان امن فراهم می کند. انژکتورها با در نظر گرفتن دوزهای مورد نظر و الگوهای جریان در مراحل اولیه، بخش جدایی ناپذیری از طراحی بودند.

میکسر استاتیک همزن ایستایی

انژکتورها در حالت کامل قابل تعویض هستند

یکی از انژکتورها به عنوان یک انژکتور یدکی عمل می کند که در آن همه انژکتورها دارای یک شفت تزریق قابل جابجایی و یک شیر هستند. این امر امکان تعمیر و نگهداری انژکتورها یا سیستم های متصل را در حالت کامل فراهم می کند.

آب آشامیدنی منگن

همکاری

میکسر استاتیک کاملا سفارشی نتیجه همکاری بین هیئت خدمات عمومی سنگاپور (PUB)، مرجع تامین آب سنگاپور، توزیع کننده محلی ما PFM و PRIMIX است. به دلیل اندازه بزرگ، میکسر استاتیک مطمئناً نقطه عطفی برای PRIMIX، به عنوان یک تامین کننده جهانی در بازار آب است.

میکسر استاتیک همزن ایستایی