چرا صنایع مختلف از میکسرهای ساکن استفاده می کنند؟

مردم از میکسرهای ساکن برای همگن کردن دو یا چند مایع یا گازی که باید با هم مخلوط شوند استفاده می کنند. میکسر استاتیک دستگاهی است که از عناصر ثابتی مانند بافل یا صفحات تشکیل شده است که در یک الگوی خاص قرار گرفته اند تا اختلاط را تقویت کنند. همانطور که سیالات یا گازها از طریق میکسر جریان می یابند، عناصر ساکن باعث ایجاد تلاطم و اختلاط می شوند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا مردم از میکسرهای استاتیک استفاده می کنند:

اختلاط بهبود یافته:

میکسرهای استاتیک در ترویج اختلاط بین دو یا چند سیال یا گاز بسیار موثر هستند. آنها می توانند مخلوط همگن تری نسبت به سایر روش های اختلاط مانند همزن یا پمپ تولید کنند.

کاهش هزینه و نگهداری:

میکسرهای استاتیک به قطعات متحرک نیاز ندارند، به این معنی که هزینه کار و نگهداری آنها نسبت به سایر روش های اختلاط کمتر است. همچنین کمتر مستعد ساییدگی هستند که نیاز به نگهداری را کاهش می دهد.

افزایش راندمان:

میکسرهای استاتیک را می توان برای مخلوط کردن سیالات یا گازها در طیف وسیعی از کاربردها، از پردازش شیمیایی تا تصفیه آب، استفاده کرد. آنها می توانند با کاهش زمان و انرژی مورد نیاز برای مخلوط کردن مایعات یا گازها، کارایی را بهبود بخشند.

General Static Mixing Technical Bulletin میکسر استاتیک همزن ایستایی staticmixer_designs

قوام:

میکسرهای استاتیک می توانند به اطمینان از ثبات در فرآیند اختلاط کمک کنند. آنها برای تولید یک مخلوط یکنواخت طراحی شده اند که به اطمینان از سازگاری محصول نهایی از دسته ای به دسته دیگر کمک می کند.