میکسر استاتیک مایع در مایع

مخلوطی همگن از روغن و آب در پایین دست مخلوط کن چندگانه EESIFLO EESIMIX با تقسیم اولیه و بهینه سازی تقسیم، همراه با مخلوط کردن مجدد قبل از خروج ایجاد می شود. این تضمین می‌کند که مخلوط روغن/آب دارای توزیع یکنواخت آب/روغن است که برای نمونه‌برداران نفت خام انتقالی و مترهای قطع آب عالی است.

میکسر استاتیک مایع در مایع

EESIMIX Multiple Action Mixing – EESIFLO® International
میکسرهای استاتیک EESIFLO® EESIMIX ردیفی از عناصر اختلاط ثابت با طراحی دقیق هستند که به طور دائم در یک لوله جوش داده شده اند. میکسرها از نیروی کامل جریان فرآیند برای امکان اختلاط بین دو یا چند سیال استفاده می کنند. طراحی میکسر استاتیک افت فشار بسیار کمی و بیشترین مقدار اختلاط ایجاد می کند.

میکسر استاتیک همزن ایستایی

میکسر استاتیک در اندازه های مختلف

از 2 اینچ تا 48 اینچ و در پیکربندی های مختلف فلنج برای فشارهای بالا و پایین موجود است. EESIFLO همچنین دارای گواهینامه تولید میکسرها تحت PED (دستورالعمل تجهیزات فشار) ماژول H است.

بخش مهندسی ما با روش‌های جوشکاری، الزامات تست فشار و آزمایش‌ها/مستندات غیرمخرب و محاسبات اختلاط که معمولاً در صنعت نفت و گاز مورد انتظار است آشنا است.

سیستم‌های نمونه‌گیری نفت خام انتقال نگهدارنده به یک میکسر در بالادست نقطه برخاستن نمونه نیاز دارند تا الزامات تهویه جریان را برآورده کند. همین اصل را می توان در اندازه گیری های قطع آب آنلاین که در آن تحلیلگرها در پایین دست سیال نصب می شوند و در کاربردهای افزودنی شیمیایی پیاده سازی کرد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

کلیک کنید به Zoomcrude-Oil-Mixers-2273E6595-26-2600-12C1-802B4BB417D9.JPGCLICK

به ZOOMCRUDE-OIL-MIXERS-18574E771-B1C6-E464-F2A4-6F10F56356A8.JPGCLICK به

ZOOMSTATIC-MIXERS01446ACE24A-30D2-5F3C-37DE-5A6079BF5A80. jpg

اجرای اختلاط بدون حرکت در خطوط انتقال نفت خام برای نمونه برداری نمایندگی و قطع آب.

پمپ‌ها و نازل‌های اختلاط اغلب بسیار پرهزینه و حتی مشکوک هستند که لوله‌های با قطر بزرگ و سرعت‌های جریان بالاتر را در نظر بگیریم. یکی از مؤثرترین راه‌های اختلاط نفت خام در خط لوله می‌تواند توسط میکسرهای بی‌حرکت ما در صورت رعایت حداقل سرعت به دست آید. در مواردی که این امکان پذیر نیست، یک سیستم ترکیبی مخلوط نفت خام EESIFLO یک گزینه مناسب است.