استاتیک میکسر هلیکال

میکسر استاتیک المان متقاطع فلنجی رزوه ای الیپتیکال خورشیدی میکسر استاتیک المان متقاطع فلنجی رزوه ای میکسر استاتیک همزن ایستایی میکسر استاتیک همزن ایستایی میکسر استاتیک همزن ایستایی میکسر استاتیک همزن ایستایی

استاتیک میکسر هلیکال یک اختلاط مداوم در خط سیالات یا گازها با عناصر مارپیچ متناوب را فراهم می کند، که هر کدام 90 درجه نسبت به عنصر مجاور خود برای مخلوط کردن کامل در طول مشخصی برای طیف گسترده ای از مواد تنظیم می کنند.

استاتیک میکسر هلیکال برای هر کاربرد به صورت سفارشی طراحی شده اند. تعداد عناصر اختلاط بر اساس الزامات خاص برنامه تعیین می شود. میکسرهای حلزونی را می توان ژاکت دار یا به صورت الکتریکی گرم کرد و با میله های ثابت یا متحرک المان عرضه کرد. همچنین نوع آب بند لبه برای کاربردهای خاص ارائه شده است. اندازه ها از 2 میلی متر تا قطر بیش از 2 متر متغیر است.

اولین عنصر استاتیک میکسر هلیکال جریان را در یک جهت می چرخاند، سپس جهت در عنصر بعدی معکوس می شود. این عمل یک اثر مخلوط بیشتر ایجاد می کند و یکنواختی محصول را ارتقا می دهد.

جریان مجبور می شود کاملاً معکوس شود تا جریان به طور مداوم به مرکز به دیواره لوله داخلی و دوباره برگردد.

به دلیل شکل بسیار صاف، پرداخت کامل سطح (Ra 0.6 – 0.8) و جوش بدون شکاف، هیچ نقطه مرده ای در میکسر وجود ندارد که هیچ محصولی برای قطع یا تخریب آن وجود نداشته باشد.

استاتیک میکسر هلیکال برای فیلم یا سایر کاربردهای پلیمری استفاده می شود. تلرانس های بسیار محکم و تناسب کامل از هرگونه لکه مرده برای تجمع محصول جلوگیری می کند. موجود در تمام اندازه های مشخص شده سفارشی و ابعاد انگشتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *