میکسرهای استاتیک تخصصی برای صنعت فولاد

میکسرهای استاتیک که حجم زیادی از گازها را مخلوط می کنند

به عنوان بخشی از گروه HS، TLT (هند) میکسرهای استاتیک تخصصی Primix را در تاسیسات خود برای استفاده در صنعت فولاد، جایی که گازهای کوره بلند در مقادیر زیاد به روشی بسیار همگن و بسیار کنترل شده مخلوط می‌شوند، ادغام می‌کند. گیاهان یک جابجایی سریع بین ترکیبات مختلف مخلوط را ممکن می کنند، که در بسیاری از کارخانه ها یک نیاز است.

متخصص TLT در ایستگاه های اختلاط گاز

TLT Engineering India Pvt. Ltd. متخصص در ایستگاه های اختلاط گاز صنعتی برای مخلوط کردن حجم زیادی از گازها است. این ترکیب برای رساندن گازها به ارزش حرارتی مورد نظر، با حداقل افت فشار و حداکثر همگنی صورت می گیرد. جریان گاز شرطی شده بدین وسیله به نیروگاه های متصل به پایین دست عرضه می شود.

میکسر استاتیک همزن ایستایی

فناوری اختلاط موفق برای گاز کوره بلند

بسیاری از مشتریان، به ویژه در صنعت فولاد، ترجیح می دهند که بتوانند چندین گزینه اختلاط را در یک کارخانه با قابلیت تغییر سریع از یکی به دیگری کار کنند. TLT همراه با Primix یک فناوری اختلاط موفق را توسعه داده است که در آن یک Spurger و یک میکسر استاتیک با هم ترکیب می شوند. این اجازه می دهد تا حجم زیادی از گازها به روشی بسیار کنترل شده مخلوط شوند و حتی می توان مقادیر کمتری از گاز با ارزش CV بالا را در حجم بیشتری از گاز کم CV اضافه کرد. حداکثر حجمی که تاکنون انجام شده است 90000 نیوتن متر مکعب در ساعت گاز مخلوط است که جریان گاز مورد نیاز برای یک کارخانه فولاد بود.

در همین حال پنج تاسیسات به صنعت فولاد تحویل داده شده است که با موفقیت در حال بهره برداری هستند. 

میکسر استاتیک همزن ایستایی

تاسيسات تحويل شده را مي توان در فرآيندها براي چندين نوع اختلاط گاز استفاده كرد، مانند اختلاط موارد:

1. گاز کوره بلند و گاز کوره کک

2. گاز کوره بلند جایگزین و گاز CBM (متان بستر زغال سنگ)، با سوئیچینگ

3. جایگزین گاز کوره بلند و پروپان یا LPG، با سوئیچینگ