چگونه میکسر استاتیک کار می کند

نگرانی های کیفیت در قالب گیری تزریقی یا اکستروژن را حل کنید؟ بهره وری گیاه خود را افزایش دهید؟ صرفه جویی در هزینه ها؟ با رهبر بازار راه حل های میکسر استاتیک در صنعت پلاستیک صحبت کنید!

چگونه میکس استاتیک کار می کند

اختلاط استاتیک عبارت است از اختلاط مایعات بدون قطعات متحرک. یک میکسر استاتیک از قسمت های داخلی لوله ای میله های متقاطع برای رسیدن به اثر اختلاط و پراکندگی مورد نظر استفاده می کند زیرا مذاب از طریق عناصر اختلاط بی حرکت جریان می یابد.

محلول های میکسر استاتیک Promix برای متعادل کردن همگنی مذاب و گرادیان دما به طور موثر در تنش برشی کم و حداقل افت فشار طراحی شده اند. جنبه های مثبت دیگر طول نصب کوتاه و عملیات بدون تعمیر و نگهداری است.

مقطع طولی از طریق میکسر SMX: با کمک 2 رزین اپوکسی، رفتار جریان قابل مشاهده می شود
مقطع طولی از طریق میکسر SMX: با کمک 2 رزین اپوکسی، رفتار جریان قابل مشاهده می شود.

میکسر استاتیک – اصل کار

تکنولوژی اختلاط استاتیک

شما می توانید به تیمی از متخصصان با پیشینه قوی در پردازش پلاستیک و بیش از 40 سال تجربه در فناوری اختلاط تکیه کنید. ترکیبی از آخرین تکنیک ها و ابزارها برای شبیه سازی جریان، یک کارخانه آزمایشی داخلی و سال ها تجربه تولید، سنگ بنای راه حل های میکسر استاتیک Promix را تشکیل می دهد.

سرعت جریان در میکسر Sulzer SMX Plus
پرومیکس دارای مجوز برای میکسر Sulzer SMX plus برای پردازش پلاستیک است. تصویر سرعت های جریان را در میکسر SMX plus نشان می دهد.

هندسه میکسر استاتیک منحصر به فرد برای نتایج برجسته

حدود 40 سال پیش، Sulzer در زمینه میکسرهای استاتیک پیشگام بود و مفهوم میکسر منحصر به فرد خود را با نام تجاری Sulzer Mixer SMX به بازار عرضه کرد. در طول سال ها، طراحی میکسر Sulzer SMX به طور مداوم اصلاح و بهبود یافته است. امروزه هندسه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای برای صنعت پلاستیک منحصراً توسط Promix Solutions، مالک جدید تجارت میکسر استاتیک سولزر برای پردازش پلاستیک ارائه می‌شود.

Sulzer Mixer SMX plus، مجوز برای پردازش پلاستیک

Promix Solutions دارای مجوز برای مخلوط کن منحصر به فرد Sulzer برای پردازش پلاستیک، نوع SMX plus است. ساختار میکسر Sulzer SMX plus عملکرد اختلاط عالی را با کمترین افت فشار ممکن ارائه می دهد. Promix ساختار میکسر را برای پردازش پلاستیک بیشتر بهینه کرده است. نتیجه نسل جدید مخلوط کن مذاب SMB plus است. طراحی تقریباً نشکن آن با عملکرد اختلاط بسیار مؤثر و افت فشار کم، استاندارد جدیدی را برای مخلوط‌کن‌های مذاب در فرآیندهای اکستروژن ایجاد می‌کند.